اسلایدر

بدو بدو عکس آنتی امایی آنتی جینی هری پاتری رسید بشتابید !

♬♨شكلات داغ♨♬

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ♬♨شكلات داغ♨♬ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

این عکس ها را ببینید ! باشد لذت ببرید !

حق کپی رایت آزاده آزاده فقط هواسم نبود روی اولی آدرس زدم

 آنتییییییییییییییییییی  اما

 

بابا اما بابا عیال وار !

مبارکه اما جون ایشالله پای هم فسیل شین !

 

این دو تا هم آنتی امایی نیستن بیان مفهوم والای هری پاتر را عشق است می باشند

 

 

 

راستش درخواست آنتی جینی هم داده بودن من که اینقده درجه آنتی اماییم بالاست که دیگه نمی تونم چندان به آنتی افراد چندش دیگه هم بپردازم ولی خوب این یکی رو فعلا دست گرمی داشته باشین بعدا حسابی خدمتش می رسم

اینم واسه مهرناز و فاطی و آجی خودم که عشق اسنیپن (نیگا یه عکس بیشتر نیس به چن نفر دارم تقدیمش می کنم !!)

من نقش این دنیلو ندارم حالا این واسه طرفداراش !

 

 خوب دیگه زیادی زحمت کشیدم ! واقعا که من خبر ندم نمیاین ؟

باشه منم از این به بعد از این زحمت هام می کاهم دیگه آپای بی زحمت تحویلتون می دم نمی خواین اینجوری بشه چاره ش نظره به خدا خیلی زحمت می کشم ! ()

راستش درباره فیلم ۶ تصمیم گرفتم چیزی نگم چون به تمام معنا افتضاح اندر افتضاح بود حالم به هم خورد واقعا نمی دونم چی بگم خاک بر سر اونایی که ساختنش ! البته بیشتر از همه اما !

خدافظ ! ( این آپا رو از تابستون ذخیره کرده بودم اگه نظر ندین آپام بیخود میشه اگه بدین انگیزه پیدا می کنم خود دانید ! )

               

        

 

  به نظرتون جای چشمای اما و دنیل عوض بشه چه شکلی میشن ؟ آپ بعدو ببینید البته نظرم باید بدین !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 2 بهمن 1391برچسب:,

] [ 3:24 بعد از ظهر ] [ نازنين ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه